ПЕРШИЙ ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ ДЕРЖАВНОЇ МИТНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 19.06.2012 р. N 94/2-р

З метою належного виконання доручень Президента України, наданих на засіданні Ради регіонів 24.05.2012, щодо вжиття заходів, які суттєво поліпшать розвиток бізнесу та умови його роботи в Україні:

1. Визначити Моніторинговий центр (підрозділ швидкого реагування) відповідальним за координацію, контроль, моніторинг, облік та організацію оперативних заходів реагування на скарги (заяви) суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності.

Керівнику Моніторингового центру (підрозділу швидкого реагування)


2. Розробити та направити керівникам структурних підрозділів Держмитслужби України, регіональної митниці, митниць та спеціалізованих митних органів форму для інформування про надходження та результати розгляду скарг (заяв) суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності.

Термін - до 25.06.2012.


3. Забезпечити щоденний моніторинг та аналіз ситуації з розгляду скарг (заяв) суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, об'єктивність їх причин та якість реагування на них. Відображати зазначену інформацію в щоденній оперативній довідці керівництву Державної митної служби України.

4. Щопонеділка до 10.00 доповідати першому заступнику Голови Служби та заступнику Голови Служби аналіз розгляду скарг (заяв) суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та пропозиції по усуненню причин та умов, що їм сприяли.

Керівникам структурних підрозділів Держмитслужби України,
регіональної митниці та митниць,
Департаменту митних інформаційних технологій та статистики,
Департаменту боротьби з контрабандою, аналізу ризиків та протидії корупції,
Центрального митного управління лабораторних досліджень та експертної роботи,
Департаменту розвитку митної інфраструктури та міжнародного співробітництва


5. Забезпечити якісний розгляд скарг (заяв) суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, зокрема, щодо:

об'єктивного, всебічного та своєчасного розгляду порушеного в скарзі (заяві) питання;

виявлення та усунення причин та умов, що сприяли порушенням;

вжиття заходів по припиненню неправомірних дій;

недопущення безпідставної передачі скарг (заяв) на розгляд інших органів;

забезпечення поновлення порушених прав та реального виконання прийнятого у зв'язку з скаргою (заявою) рішення.

6. Проводити особисті зустрічі з керівниками (представниками) суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, скарги (заяви) яких розглядаються.

7. Про надходження скарги (заяви) суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності інформувати Моніторинговий центр (підрозділ швидкого реагування) не пізніше наступного дня з дати її отримання.

8. Про результати розгляду скарги (заяви) суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності інформувати Моніторинговий центр (підрозділ швидкого реагування) у день надання відповіді скаржнику (заявнику).

Термін - постійно.


 

Перший заступник Голови
Державної митної служби України

О. М. Дороховський





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали