ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 01.03.2018 р. N 1.1.15-2568-18

Керівникам експлуатантів аеродромів

Згідно повідомлень, що надійшли до Державіаслужби за 2017 рік, зафіксовані випадки осліплювання пілотів при заході на посадку в районі аеродромів: Київ (Бориспіль), Київ (Жуляни), Одеса, Львів, Чернівці.

З початку 2018 року зафіксовані випадки осліплювання пілотів при заході на посадку в районі аеродромів: Львів, Чернівці.

Зазначаємо, що відповідно до наказу Державної авіаційної служби України від 06 листопада 2017 року N 849 (Наказ N 849) ADR.OPS.B.075 "Забезпечення контролю за приаеродромною територією" АПУ "Технічні вимоги та адміністративні процедури для сертифікації аеродромів", зазначена процедура є складовою частиною Керівництва аеродрому, а саме:

MCA1 ADR.OPS.B.075 Забезпечення контролю за приаеродромною територією

<...>

(c) Експлуатант аеродрому має розробити процедури для мінімізації ризиків, пов'язаних із змінами на аеродромі та прилеглих до нього територій, що були виявлені під час здійснення моніторингу. Сфера, межі, завдання та обов'язки у частині мінімізації ризиків, пов'язаних із перешкодами чи небезпеками за межею території аеродрому, мають визначатися за погодженням із відповідними службами управління повітряного руху та із уповноваженим органом, а також із іншими належними органами.

(d) Ризики, створені людською діяльністю чи використанням землі, що підлягають оцінці та мінімізації, мають включати:

(1) перешкоди та можливість турбулентності;

(2) використання небезпечних та оманливих вогнів;

(3) осліплення, спричинене великими поверхнями із високою відбивною здатністю;

(4) джерела невидимої радіації або наявність інших фіксованих чи рухомих об'єктів, які можуть заважати або негативно впливати на роботу системи аеронавігаційного зв'язку, систем навігації та відеоспостереження; та

(5) неавіаційні вогні поруч із територією аеродрому, що можуть поставити під загрозу безпеку повітряного судна, необхідно усувати із метою видалення джерела небезпеки.

Відповідно до вимог Doc 9815 ICAO "Руководство по лазерным излучателям в аспекте безопасности полетов": "Местная рабочая группа по лазерному излучению (МРГЛИ (LLWG)). Группа специалистов, созванных для оказания помощи в оценке потенциального воздействия лазерных излучений на экипажи воздушных судов вблизи зон предполагаемой лазерной активности. Среди членов группы, помимо других специалистов, могут быть служащие вышки УВД аэродрома, центра по контролю за территорией, представители администрации аэродрома, эксплуатанты воздушного пространства, представители местных властей, военные, квалифицированные специалисты по конкретным вопросам, изготовители лазерной техники и лица, заявляющие о намерении использовать лазеры."

Рекомендуємо на аеропортовому комітеті розглянути зазначене питання та підготувати пропозиції щодо взаємодії з місцевими органами влади.

Розробити внутрішню процедуру щодо надання повідомлення про осліплення від екіпажу ПС => диспетчеру ОПР => відповідальній особі аеропорту => залучення правоохоронних органів.

За результатами роботи надати інформацію до Державіаслужби.

З повагою

 

В. о. першого заступника Голови

С. М. Коршук




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали