Верховна Рада України ухвалила Закон "Про охоронну діяльність" з урахуванням пропозицій Президента України

 

10 лютого 2012 года

Закон був прийнятий Верховною Радою України 17 листопада 2011 року. Законодавчий акт визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності в сфері надання послуг з охорони власності та громадян.

Президент України запропонував з метою чіткого визначення підстав щодо врегулювання питань з прийняття рішення про усунення недоліків в діяльності суб'єктів охоронної діяльності, частину 4 статті 6 викласти в такій редакції: "Рішення про усунення суб'єктом охоронної діяльності недоліків, виявлених під час здійснення державного нагляду (контролю), приймається центральним органом виконавчої влади у сфері охоронної діяльності з підстав порушення вимог цього закону щодо:

умов залучення громадян до охоронної діяльності та/або порядку підготовки та перепідготовки персоналу охорони;

укладення договорів про надання послуг з охорони".

Врахована також пропозиція Президента України щодо викладення частини 5 статті 6 викласти в новій редакції. Згідно із пропозицією, "Рішення про зупинення дії ліцензії суб'єкту охоронної діяльності приймається центральним органом виконавчої влади у сфері охоронної діяльності за результатом здійснення державного нагляду (контролю) з таких підстав:

наявність у складі засновників суб'єкта охоронної діяльності фізичних осіб, що мають непогашену чи не зняту судимість за скоєння умисних злочинів або не зареєстрованих за місцем проживання в установленому законодавством порядку;

охорона суб'єктами охоронної діяльності недержавної форми власності особливо важливих об'єктів державної власності, перелік яких визначено в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

порушення умов охорони при перевезенні небезпечних і цінних вантажів, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України;

використання пунктів централізованого спостереження, що не відповідають за своїм будівельним, конструктивним, технічним забезпеченням вимогам національних стандартів України;

використання транспорту реагування, обладнаного з порушенням порядку, визначеного Міністерством внутрішніх справ України;

порушення порядку придбання, зберігання, використання та застосування спеціальних засобів;

порушення порядку застосування заходів фізичного впливу;

порушення порядку використання службових собак;

використання спеціальних засобів, не включених до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України;

порушення вимог цього Закону щодо забезпечення належного зберігання відео- та фотоматеріалів, отриманих під час здійснення заходів охорони;

недотримання обмежень в охоронній діяльності, передбачених пунктами 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 10 цього Закону.

У рішенні про зупинення дії ліцензії на охоронну діяльність вказуються правові підстави такого зупинення, а також строк для усунення порушень суб?єктом охоронної діяльності, який не повинен перевищувати 30 календарних днів".

Враховано пропозицію Президента України щодо приведення положення Закону "Про охоронну діяльність" у відповідність із Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". Зокрема абзац третій частини шостої статті 7 Закону викладено в такій редакції:

"припинення юридичної особи (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація)".

 

Джерело: document.UA




 

 

 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали