МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 13.06.2012 р. N 3303-05/22241-07

Державній службі гірничого нагляду та промислової безпеки України
м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 01601.


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти центру навчання теоретичним та практичним знанням з роботи уніфікованих телекомунікаційних систем диспетчерського контролю та автоматизованого керування гірничими машинами і технологічними комплексами (УТАС) (оголошення N 216486 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 64/4 (666/4) від 29.05.2012), проведеної Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у державного підприємства "Петровський завод вугільного машинобудування" (далі - Учасник).

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 01.06.2012 N 4536/0/10-12/6/12, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/68429-12 від 07.06.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.06.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 28.05.2012 N 5 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставіпункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Відповідно до пункту 6 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника причинами та обставинами, якими керувався Замовник під час її обрання, є.

Центр навчання теоретичним та практичним знанням з роботи уніфікованих телекомунікаційних систем диспетчерського контролю та автоматизованого керування гірничими машинами і технологічними комплексами (УТАС) здійснюватиме підвищення кваліфікації обслуговуючого персоналу шахт, що дасть змогу забезпечити підвищення безпеки на шахтах за рахунок більш ефективного управління технологічними процесами персоналом, який набув необхідні теоретичні знання та практичні навики. Він буде включати технічні засоби для імітації аварійних ситуацій з відпрацюванням взаємодії користувачів та уніфікованих телекомунікаційних систем диспетчерського контролю та автоматизованого керування гірничими машинами і технологічними комплексами (УТАС).

При цьому єдиним підприємством, що має практичний досвід зі створення систем УТАС на вугільних підприємствах є Учасник.

У листі Науково-дослідного інституту гірничорятувальної справи та пожежної безпеки "Респіратор" від 05.04.2012 N 05/463, який є головною організацією з питань протиаварійного захисту вугільних шахт, вказано що єдиним підприємством в Україні та світі, яке може створити центр навчання теоретичним та практичним знанням з роботи уніфікованих телекомунікаційних систем диспетчерського контролю та автоматизованого керування гірничими машинами і технологічними комплексами (УТАС), є державне підприємство "Петровський завод вугільного машинобудування".

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали