МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 13.06.2012 р. N 3303-05/22240-07

Державній службі гірничого нагляду та промислової безпеки України
м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти центру комплексної безпеки підприємств вугільної промисловості (оголошення N 216454 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 64/4 (666/4) від 29.05.2012), проведеної Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у державного підприємства "Петровський завод вугільного машинобудування" (далі - учасник).

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 01.06.2012 N 4537/0/10-12/6/12, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/68431-12 від 07.06.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.06.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 28.05.2012 N 4 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Відповідно до пункту 6 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника причинами та обставинами, якими керувався Замовник під час її обрання, є:

Створення Центру комплексної безпеки передбачає об'єднання в єдиний інформаційний простір вугільних підприємств та організацій країни. Перша черга цього проекту стосується 35 шахт, обладнаних уніфікованими телекомунікаційними системами диспетчерського контролю та автоматизованого керування гірничими машинами і технологічними комплексами (УТАС).

При цьому Центр комплексної безпеки підприємств вугільної промисловості будується виключно на принципах, які використовуються при створенні систем УТАС, єдиним виробником яких є Учасник. Це підприємство має великий практичний досвід з впровадження цих систем на вугільних підприємствах України.

У листі Науково-дослідного інституту гірничорятувальної справи та пожежної безпеки "Респіратор" від 05.04.2012 N 05/462, який є головною організацією з питань протиаварійного захисту вугільних шахт, вказано що єдиним підприємство в Україні та у світі, яке може створити центр комплексної безпеки підприємств вугільної промисловості, є державне підприємство "Петровський завод вугільного машинобудування".

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали