МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 14.06.2012 р. N 3303-05/22530-12

 

Державному підприємству "Одеська залізниця"
вул. Пантелеймонівська, 19, м. Одеса, 65012

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з організації та забезпечення технічної підтримки та надання консультацій користувачам (супроводу) АРМів товарного касиру (АРМ ТВК), прийомоздавальника (АРМ ПЗ), конвенційних заборон і обмежень (АРМ КЗО) та сервера вантажної роботи (ПЗ СВР) на полігоні Одеської залізниці (оголошення N 156227 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 02.04.2012 N 40/2 (642/2)) державним підприємством "Одеська залізниця" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-впроваджувальна фірма "ТМСофт" (далі - ТОВ "НВФ "ТМСофт").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 06.04.2012 N 3303-05/13148-12)

II. Дата початку здійснення моніторингу: 06.04.2012

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155)

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 29.03.2012 N 6 Замовником прийнято рішення, зокрема про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з організації та забезпечення технічної підтримки та надання консультацій користувачам (супроводу) АРМів товарного касиру (АРМ ТВК), прийомоздавальника (АРМ ПЗ), конвенційних заборон і обмежень (АРМ КЗО) та сервера вантажної роботи (ПЗ СВР) на полігоні Одеської залізниці.

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

В пункті 7 обґрунтування застосування процедури в одного учасника зазначено, що документами, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі є лист Торгово-промислової палати України від 11.01.2012 N 64 08.3-8.

При цьому, вищезазначені документи не підтверджують відсутність конкуренції за відсутності при цьому альтернативи.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги.

Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

Згідно з листом Замовника від 28.04.2012 N УОЦ-06/380, зареєстрованого у Мінекономрозвитку за N 12/62962-12 від 23.05.2012, договір про закупівлю розірвано в односторонньому порядку 26.04.2012 року, про що було письмово повідомлено ТОВ "НВФ "ТМСофт".

За інформацією веб-порталу Уповноваженого органу з питань державних закупівель процедура закупівлі в одного учасника послуг з організації та забезпечення технічної підтримки та надання консультацій користувачам (супроводу) АРМів товарного касиру (АРМ ТВК), прийомоздавальника (АРМ ПЗ), конвенційних заборон і обмежень (АРМ КЗО) та сервера вантажної роботи (ПЗ СВР) на полігоні Одеської залізниці відмінена у зв'язку з порушенням порядку публікації інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника (оголошення N 196074 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.05.2012 N 56 (658)).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

З метою запобігання виникненню правопорушень у сфері державних закупівель під час організації та проведення процедури закупівлі, рекомендуємо урахувати вищезазначені зауваження та не допускати такі порушення у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали