МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 14.06.2012 р. N 3303-04/22396-08

 

Адміністрації Центрального району Миколаївського міськвиконкому
вул. Інженерна, 1,
м. Миколаїв, 54001

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6,
м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "послуг із санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг: механізоване очищення проїжджої частини доріг від бруду, сміття, піску з вивозом сміття - 5880,016 км; вологе прибирання проїжджої частини доріг механізованим способом - 215,16 км; механічне очищення доріг від снігу снігоочисниками плужним способом - 1628,4 км)" (оголошення N 178561 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.04.2012 N 52 (654)), проведеної Адміністрацією Центрального району Миколаївського міськвиконкому (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "ЮЖДОРСЕРВІС" (далі - учасник).

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 07.05.2012 N 3303-04/16990-08, лист Замовника від 14.05.2012 N 1314/112-06-17 (зареєстрований в Мінекономрозвитку 23.05.2012 за N 08/62967-12)).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 07.05.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно копії протоколу засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 17.04.2012 N 7/1/2012 прийнято рішення про застосування процедур закупівель в одного учасника послуг з санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізованого прибирання доріг).

У 5 пункті обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 4 частини другої статті 39 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.

При цьому для здійснення моніторингу не надано копій не менше ніж двох повідомлень про відміну процедур закупівель у зв'язку з відсутністю достатньої кількості учасників та звітів про результати проведення таких процедур закупівель.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, зокрема у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених частиною другою статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання договору від 22.05.2012, укладеного з порушеннями законодавства у сфері державних закупівель (оголошення N 209612 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 28.05.2012 N 64 (666)).

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України

У зв'язку з чим Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 статті 8 Закону.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали