МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 13.06.2012 р. N 3303-05/22336-12

 

ДТГО "Львівська залізниця"
вул. Гоголя, 1, м. Львів, 79000

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з супроводу АРМів товарного касира (АРМ ТВК), прийомоздавальника (АРМ ПЗ), конвенційних заборон і обмежень (АРМ КЗО) та програмного забезпечення (ПЗ) сервера вантажної роботи (СВР) (оголошення N 136040 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 26.03.2012 N 37 (639)) ДТГО "Львівська залізниця" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-впроваджувальна фірма "ТМСофт".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 27.03.2012 N 3303-04/11374-08)

II. Дата початку здійснення моніторингу: 28.03.2012

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155)

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 15.03.2012 N 1 Замовником прийнято рішення, зокрема про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з супроводу АРМів товарного касира (АРМ ТВК), прийомоздавальника (АРМ ПЗ), конвенційних заборон і обмежень (АРМ КЗО) та програмного забезпечення (ПЗ) сервера вантажної роботи (СВР).

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

В пункті 7 обґрунтування застосування процедури в одного учасника зазначено, що документами, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі є довідка Торгово-промислової палати України від 11.01.2012 N 64 08.3-8, лист Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна б/д N б/н.

При цьому, вищезазначені документи не підтверджують відсутність конкуренції за відсутності при цьому альтернативи.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги.

Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

З метою запобігання виникненню правопорушень у сфері державних закупівель під час організації та проведення процедури закупівлі, рекомендуємо вжити заходів щодо усунення та недопущення таких порушень у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали