МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 15.06.2012 р. N 3303-04/22598-08

 

Службі автомобільних доріг у Волинській області Державного агентства автомобільних доріг України
43020, м. Луцьк, вул. Рівненська, 52-б

Копія:

Державній казначейській службі України
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "послуг з поточного ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне на ділянці від км 121 + 400 до км 127 + 200 (права смуга)" (оголошення 207210 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 18.05.2012 N 60/2 (662/2)), проведеної Службою автомобільних доріг у Волинській області Державного агентства автомобільних доріг України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-південь" (далі - Учасник).

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 24.05.2012 N 3303-04/19387-08, лист Замовника від 08.06.2012 N 1029/13.2 (зареєстрований в Мінекономрозвитку 12.06.2012 за N 08/69639-12)).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 24.05.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 17.05.2012 N 33 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з поточного ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне на ділянці від км 121 + 400 до км 127 + 200 (права смуга) на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

У пункті 7 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника вказано, що документами, підтверджуючими наявність умов застосування процедури закупівлі в одного учасника, зокрема, є: постанова Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 N 107 "Про затвердження Державної цільової програми та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу" і лист Волинської обласної державної адміністрації від 11.05.2012 N 2801/46/2-12.

При цьому вказані документи не підтверджують наявність соціальних та економічних обставин, які унеможливили дотримання строків для проведення конкурентної процедури закупівлі.

Водночас відповідно до розпорядження Волинської обласної державної адміністрації від 23.11.2011 N 481 (Розпорядження N 481) (далі - Розпорядження ОДА) виконання зазначених робіт було доручено Замовнику ще 23.11.2011 з терміном виконання до 01.06.2012.

При цьому документів, обґрунтовуючих неможливість проведення конкурентної процедури закупівлі в період з 23.11.2011 по 17.05.2012, не надано.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання договору від 31.05.2012 N 013/13, укладеного з порушеннями законодавства у сфері державних закупівель.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

У зв'язку з чим Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 частини першої статті 8 Закону.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали