МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 13.06.2012 р. N 3303-05/22320-12

Державному підприємству "Антонов"
вул. Академіка Туполєва, 1, м. Київ, 03062


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти проектування літальних апаратів (дослідно-конструкторська робота за темою: "Розробка і поставка регулятора абсолютного тиску та запобіжного клапана для РЛК-70 для літака АН-70") (оголошення N 048084 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 11/11 (613/11) від 25.01.2012), проведеної державним підприємством "Антонов" (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у публічного акціонерного товариства "Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування" (далі - ПАТ "КЦКБА").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 23.03.2012 N 114/3592, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/40705-12 від 28.03.2012, та листи від 03.05.2012 N 15/266, від 30.05.2012 N 114/6042, зареєстровані в Мінекономрозвитку відповідно за N 12/60706-12 від 17.05.2012, N 12/66668-12 від 31.05.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 30.03.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: абзац третій пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155) (наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно з протоколом від 25.01.2012 N 140 засідання комітету з конкурсних торгів Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі дослідно-конструкторської роботи за темою: "Розробка і поставка регулятора абсолютного тиску та запобіжного клапана для РЛК-70 для літака АН-70" в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

У пункті 6 обґрунтування процедури закупівлі в одного учасника зазначено, що дана послуга може бути виконана єдиним в країнах СНД розробником та підприємством - постачальником електропневматичних цифрових регуляторів тиску - ПАТ "КЦКБА", за відсутності при цьому альтернативи.

У довідці Торгово-промислової палати України про єдиного розробника і постачальника регулятора абсолютного тиску та запобіжного клапана для РЛК-70 для літака АН-70 від 30.05.2012 N 1072/08.3-8 вказано, що ПАТ "КЦКБА" є єдиним виконавцем послуги з дослідно-конструкторської розробки за темою: "Розробка і поставка регулятора абсолютного тиску та запобіжного клапана для РЛК-70 для літака АН-70".

Крім того, державним авіабудівним концерном "Антонов" у листі від 24.01.2012 N 121/943 підтверджено неможливість виконання дослідно-конструкторської роботи за темою: "Розробка і поставка регулятора абсолютного тиску та запобіжного клапана для РЛК-70 для літака АН-70" іншим виконавцем, крім ПАТ "КЦКБА", оскільки останній є первинним розробником та підприємством - постачальником регуляторів тиску та запобіжного клапана.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника Замовником застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 6 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку та торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали