МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 20.06.2012 р. N 3303-05/23341-12

Державному підприємству "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
ДП "МА "Бориспіль", м. Бориспіль, Київська обл., 08307


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти меблів для VIP-сектору терміналу "D" - 15 найменувань (оголошення N 126299 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 31/6(633/6) від 12.03.2012), проведеної державним підприємством "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 08.06.2012 N 08-22-1087, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/68794-12 від 08.06.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.06.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзацу п'ятого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури відкритих торгів та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю меблів для VIP-сектору терміналу "D" - 15 найменувань (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 07.03.2011 N 10-01-13.

Документація конкурсних торгів за формою відповідає стандартній документації конкурсних торгів, затвердженій наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 N 919, зареєстрованого в Мін'юсті 06.08.2010 за N 622/17917.

Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 12.03.2012 N 31/6(633/6) (оголошення N 126299).

Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу про розкриття пропозицій конкурсних торгів від 20.04.2012 N 10-02-390 для участі у процедурі надано наступні пропозиції:

N п/п

Назва учасника

Цінова пропозиція

1

ТОВ "Даванті"

1849819,26 грн., в т. ч. ПДВ

2

ТОВ "Розком"

1110000,00 грн., в т. ч. ПДВ


Частиною третьої статті 28 Закону передбачено, що замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів

Згідно з листом Замовника від 25.04.2012 N 10-07-112, направленим на адресу ТОВ "Розком": "В процесі проведення процедури оцінки під час перевірки Вашої пропозиції конкурсних торгів було виявлено арифметичні помилки.

Відповідно до ч. 3 ст. 28 Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 1 червня 2010 року N 2289-VI просимо надати згоду на виправлення арифметичних помилок…".

Листом від 25.04.2012 б/н ТОВ "Розком" надало згоду на виправлення арифметичної помилки у комерційній пропозиції.

Таким чином, замовником дотримано порядок виправлення арифметичних помилок, визначений частиною третьою статті 28 Закону.

Частиною дев'ятою статті 28 Закону передбачено, що загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів на закупівлю меблів конторських та магазинних (Меблі для VIP-сектору терміналу "D") N 10-02-404 оцінку пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця процедури закупівлі проведено 25.04.2012 (на третій робочий день від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів).

Враховуючи вищезазначене, оцінку пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця процедури закупівлі Замовником проведено у відповідності зі строками, визначеними частиною дев'ятою статті 28 Закону.

Відповідно до вимог статті 10 Закону Замовником забезпечується оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформації про закупівлю, зокрема: повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів - протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі та оголошення про результати процедури закупівлі - після публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, але не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

При цьому повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2012 ("Вісник державних закупівель" N 51(653) від 27.04.2012 (оголошення N 185814)), а оголошення про результати процедури закупівлі оприлюднено 25.05.2012 ("Вісник державних закупівель" N 63(665) від 25.05.2012 (оголошення N 209109)).

Абзацом третім частини другої статті 31 Закону визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів. При цьому повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Даванті" Замовником опубліковано в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 51(653) від 27.04.2012) (оголошення N 185814), а договір між Замовником та ТОВ "Даванті" укладено 21.05.2012 за N 52-29.14.

Таким чином, Замовником було дотримано вимоги щодо строків оприлюднення інформації про закупівлю та укладання договору, визначені статтею 10 та абзацом третім частини другої статті 31 Закону відповідно.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку порушень порядку проведення процедури вимогам законодавства в сфері державних закупівель не виявлено.

VII. Додаткова інформація

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали