МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 21.06.2012 р. N 3304-04/23466-08

Відділу освіти Жовківської районної державної адміністрації
80300, Львівська обл., м. Жовква,
вул. Є. Коновальця, 4


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти вугілля кам'яного (оголошення N 196922 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 61 (663) від 21.05.2012), проведеною відділом освіти Жовківської районної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 07.06.2012 N 702, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 08/70183-12 від 13.06.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 18.06.2012

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзацу четвертого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155) (відповідність документації конкурсних торгів вимогам законодавства у сфері державних закупівель).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю вугілля кам'яного (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 08.05.2012 N 2 (далі - документація конкурсних торгів).

Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 N 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за N 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.

Разом з тим у документації конкурсних торгів Замовника не встановлено способу документального підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 2, 4 та 8 частини першої статті 17 Закону.

Крім того, пунктом 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення" стандартної документації конкурсних торгів передбачено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема, адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.

Водночас пункт 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення" документації конкурсних торгів Замовника не містить вищезазначеної інформації, що не відповідає вимогам стандартної документації конкурсних торгів.

У пункті 3 "Інша інформація" розділу 5 "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів визначено, що учасник для підтвердження пропозиції конкурсних торгів іншим умовам документації конкурсних торгів повинен надати, зокрема, копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи.

Разом з цим Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (Закон N 3205-VI) (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що документація конкурсних торгів Замовника не відповідає вимогам законодавства у сфері державних закупівель.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

На підставі матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо усунення та недопущення вищезазначених порушень у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали