МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 12.06.2012 р. N 3303-04/22121-06

 

Департаменту Державтоінспекції МВС України
вул. Лук'янівська, 62, м. Київ, 04071

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з управління обчислювальними засобами (управління потоками між мережами, оптимізація парку обладнання, розподілення робочого навантаження, надання у розпорядження інформаційних ресурсів), визначення місця розташування рухомих об'єктів (транспортних засобів), передачі, обробки та зберігання даних щодо рухомих об'єктів (транспортних засобів)) (оголошення N 054893 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 27.01.2012 N 12/11 (614/11)), проведеної Департаментом Державтоінспекції МВС України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Беніш Джі Пі еС Україна" (далі - ТОВ "Беніш Джі Пі еС Україна").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 17.02.2012 N 3303-04/5792-06, лист Замовника від 24.02.2012 N 4/2216, зареєстрований у Мінекономрозвитку 01.03.2012 за N 07/26848-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 17.02.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 25.01.2012 N 3 Замовником прийнято рішення, зокрема про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з управління обчислювальними засобами (управління потоками між мережами, оптимізація парку обладнання, розподілення робочого навантаження, надання у розпорядження інформаційних ресурсів), визначення місця розташування рухомих об'єктів (транспортних засобів), передачі, обробки та зберігання даних щодо рухомих об'єктів (транспортних засобів)).

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 1 частини другої статті 39 Закону, а саме: закупівля творів мистецтва або закупівлі, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.

При цьому надані Замовником документи не підтверджують, що вказана процедура є закупівлею творів мистецтва або закупівлею, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладенням договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги.

Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, у разі застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника рішення про застосування такої процедури має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 1 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

З метою запобігання виникненню правопорушень у сфері державних закупівель під час організації та проведення процедури закупівлі, рекомендуємо урахувати вищезазначені зауваження та не допускати такі порушення у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали