МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 21.06.2012 р. N 3303-04/23513-08

Службі автомобільних доріг у Рівненській області Державної служби автомобільних доріг України
вул. Пушкіна, 19, м. Рівне, 33000


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти поточного середнього ремонту (лот 1 - автомобільна дорога Велика Городниця - Посників, км 10 + 720 - км 17 + 400; лот 2 - автомобільна дорога Млинів - Посників - Олика, км 17 + 200 - км 23 + 500) (оголошення N 198341 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 10.05.2012 N 56/3 (658/3)), проведеної Службою автомобільних доріг у Рівненській області Державної служби автомобільних доріг України (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор" (далі - ТОВ "Луцькавтодор").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 15.06.2012 N 9/770, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/72038-12 від 18.06.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 19.06.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання постійно діючого комітету з конкурсних торгів від 04.05.2012 N 26 Замовником прийнято рішення, зокрема, про застосування процедури закупівлі в одного учасника поточного середнього ремонту (лот 1 - автомобільна дорога Велика Городниця - Посників, км 10 + 720 - км 17 + 400; лот 2 - автомобільна дорога Млинів - Посників - Олика, км 17 + 200 - км 23 + 500).

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

При цьому надані Замовником документи не підтверджують нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги.

Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, у разі застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника рішення про застосування такої процедури має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання договорів від 08.06.2012 (оголошення N 231022 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 15.06.2012 N 72/2 (674/2)), укладених з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, та не допускати вищезазначені порушення у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

У зв'язку з чим Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 статті 8 Закону.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали