МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 27.06.2012 р. N 3304-04/24251-07

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації (сервери, програмне забезпечення та інше обладнання для модернізації поштової та доменної системи інформаційно-телекомунікаційної системи ДКСУ, монтаж та пусконалагодження обладнання) згідно з оголошенням про проведення процедури відкритих торгів N 181018 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.04.2012 N 52 (654), проведеної Державною казначейською службою України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 14.06.2012 N 23-08/811-8288 зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/71008-12 від 14.06.2012

II. Дата початку здійснення моніторингу: 18.06.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу

На підставі наданої Замовником для здійснення моніторингу копії документації конкурсних торгів із змінами для закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації (сервери, програмне забезпечення та інше обладнання для модернізації поштової та доменної системи інформаційно-телекомунікаційної системи ДКСУ, монтаж та пусконалагодження обладнання) (далі - документація конкурсних торгів) та копій протоколів установлено.

Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів Замовника оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.04.2012 N 27.

Документація конкурсних торгів Замовника оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.

Відповідно до частини другої статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів, зокрема внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів.

Рішення про внесення змін до документації конкурсних торгів Замовника оформлено протоколами комітету з конкурсних торгів від 24.05.2012 N 32, від 01.06.2012 N 35, від 14.06.2012 N 39

Зміни до документації конкурсних торгів Замовника внесено із дотриманням вимог частини другої статті 23 Закону.

Відповідно до частини другої статті 22 Закону документація конкурсних торгів повинна містити:

1) інструкцію з підготовки пропозицій конкурсних торгів;

2) кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;

3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, в тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;

4) кількість товару та місце його поставки;

5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;

6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

7) проект договору або основні умови, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю;

8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів, у разі якщо учасникам дозволяється подати пропозиції конкурсних торгів стосовно частини предмета закупівлі (лота);

9) перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критеріїв;

10) строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;

11) інформацію про валюту, в якій повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів;

12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів;

13) зазначення способу, місця та кінцевого строку подання пропозицій конкурсних торгів;

14) порядок надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів;

15) розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати);

16) розмір, вид, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);

17) місце, дату і час розкриття пропозицій конкурсних торгів;

18) прізвище, ім'я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.

Документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Враховуючи вищезазначене, документація конкурсних торгів Замовника містить інформацію, передбачену частиною другою статті 22 Закону, зокрема:

інструкцію з підготовки пропозицій конкурсних торгів;

кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством;

опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, функціональні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з предметом закупівлі;

вимоги існування у учасника діючої розгалуженої мережі технічної підтримки для здійснення гарантійного обслуговування в обласних центрах України та наявності в постійному штаті Учасника достатньої кількості сертифікованих спеціалістів.

Технічні специфікації мають посилання на конкретні торговельні марки, конструкцію або тип предмета закупівлі, при цьому, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, документація конкурсних торгів містить вираз "або еквівалент".

Таким чином Замовником при складанні документації конкурсних торгів дотримано вимоги частини другої татретьої статті 22 Закону.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу

Документація конкурсних торгів Замовника за змістом та формою відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону та стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженій наказом Мінекономіки від 26.07.2010 N 919, зареєстрованим у Мін'юсті 10.08.2010 за N 653/17948.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Мінекономрозвитку

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали