МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 27.06.2012 р. N 3303-04/24369-08

 

Адміністрації Заводського району Миколаївської міськради
вул. Чигрина, 9, м. Миколаїв, 54020

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель за власною ініціативою

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг) (оголошення N 197993 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.05.2012 N 61 (663)), проведеної Адміністрацією Заводського району Миколаївської міськради (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Юждорсервіс" (далі - ТОВ "Юждорсервіс").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення від 23.05.2012 N 3303-04/19241-08, лист Замовника від 31.05.2012 N 6/665, зареєстрований у Мінекономрозвитку 06.06.2012 за N 08/68209-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 23.05.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 10.05.2012 (б/н) Замовником прийнято рішення, зокрема про застосування процедури закупівлі в одного учасника санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг) на підставі пункту 4 частини другої статті 39 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.

Відповідно до повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися зазначено, що торги на закупівлю санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг) (оголошення N 085780 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 17.02.2012 N 21 (623)) відмінено відповідно до абзацу шостого частини першої статті 30 Закону (подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів).

Відповідно до повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися зазначено, що торги на закупівлю санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг) (оголошення N 154915 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 02.04.2012 N 40 (642)) відмінено відповідно до абзацу шостого частини першої статті 30 Закону (подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів).

Вищевказані обставини також підтверджуються звітами про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації від 21.02.2012 N 1 та від 20.04.2012 N 9 відповідно.

Таким чином Замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі санітарного оброблення та аналогічних послуг (механізоване прибирання доріг) через відсутність достатньої кількості учасників.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора
департаменту державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали