МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 09.07.2012 р. N 3304-04/14995-12

 

Аварійно-рятувальному загону спеціального призначення Головного територіального управління МНС України у Донецькій області
83049, м. Донецьк, вул. Гурильових, 13-а

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти автомобілів спеціальних та спеціалізованих (автомобілів пожежних першої допомоги) (оголошення N 186907 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 51/2(653/2) від 27.04.2012), проведеною Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Головного територіального управління МНС України у Донецькій області (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 08.06.2012 N 3304-04/21449-08).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.06.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю автомобілів спеціальних та спеціалізованих (автомобілів пожежних першої допомоги) (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 26.04.2012 N 1 та N 2 відповідно.

Документація конкурсних торгів Замовника за формою не відповідає стандартній документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 N 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за N 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів).

Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів встановлено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.

Разом з тим документація конкурсних торгів Замовника не містить інформацію про спосіб документального підтвердження учасником відсутності підстав для відмови в участі, передбачених пунктами 2 та 5 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту другого частини другої статті 22 Закону та стандартній документації конкурсних торгів.

Пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів визначено, що учасник для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в торгах повинен у складі пропозицій конкурсних торгів надати, зокрема, копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи.

Разом з цим Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (Закон N 3205-VI) (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.

Відповідно до абзацу третього частини п'ятої статті 28 Закону, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є виключно ціна.

Згідно з абзацом четвертим частини п'ятої статті 28 Закону у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер, критеріями оцінки є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як: якість виконання робіт, послуг, умови оплати, строк виконання та ін.

Пунктом 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів визначено, що оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі наступних критеріїв:

1) ціна;

2) умови оплати (відстрочка платежу);

3) строк постачання;

4) гарантійне обслуговування (гарантійний термін).

Водночас інформація щодо складного або спеціалізованого характеру предмета закупівлі відсутня.

Протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 24.05.2012 N 3 конкурсні торги на проведення закупівлі автомобілів спеціальних та спеціалізованих (автомобілів пожежних першої допомоги) оформлено рішення про відміну на підставі абзацу другого частини першої статті 30 Закону у зв'язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт.

У зв'язку з чим Замовником розміщене повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися (оголошення N 213115 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 64(666) від 28.05.2012), та звіт про результати проведення процедур відкритих торгів від 06.06.2012 N 4.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі автомобілів спеціальних та спеціалізованих (автомобілів пожежних першої допомоги) проведено з дотриманням вимог законодавства у сфері державних закупівель, разом з тим документація конкурсних торгів Замовника не відповідає вимогам законодавства у сфері державних закупівель.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

На підставі матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо недопущення вищезазначених порушень у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація

Пунктом 3.15 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали