МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 10.07.2012 р. N 3303-04/26143-08

 

Службі автомобільних доріг у Тернопільській області
46021, м. Тернопіль, вул. Олени Кульчицької, 8

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "капітального ремонту вул. Гайової в м. Тернопіль" (оголошення N 228183 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 12.06.2012 N 70/4 (672/4)), проведеної Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у корпорації "Укртрансжилбуд" (далі - Учасник).

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 15.06.2012 N 3303-04/22599-08, лист Замовника від 25.06.2012 N 07-22/694, зареєстрований в Мінекономрозвитку 07.07.2012 за N 08/79189-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 15.06.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: відповідно до абзаців третього та восьмого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 11.06.2012 N 12 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника.

Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника підставою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Разом з тим надані Замовником документи не містять документального підтвердження інформації щодо виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів.

Слід звернути увагу, що відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівля повинна здійснюватись з дотриманням, зокрема, принципу максимальної економії та ефективності, що забезпечується шляхом проведення процедур конкурсних торгів. У зв'язку з чим основною процедурою закупівлі є відкриті торги, що передбачено частиною першою статті 20 Закону.

При цьому частиною другою статті 39 Закону визначено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Враховуючи вищевказане, Замовник, за відсутності підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника, повинен був визначити переможця процедури закупівлі та акцептувати найбільш економічно вигідну пропозицію учасника за результатом проведення відкритих торгів.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду наданих матеріалів Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника проведена Замовником з порушеннями вимог частини першої статті 20, пункту 3 частини другої статті 39 Закону, які вплинули на об'єктивність вибору переможця процедури закупівлі, що може завдати збитків державі, оскільки Замовником укладено договір за ціною, визначеною неконкурентним шляхом.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання договору від 27.06.2012, укладеного з порушеннями законодавства у сфері державних закупівель (оголошення N 243247 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 03.07.2012 N 79/4 (681/4)).

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

У зв'язку з чим Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних та контролюючих органів у відповідності до пункту 22 статті 8 Закону та пункту 3.14 Порядку (Порядок N 155).

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали