МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 18.07.2012 р. N 3303-05/27296-12

 

Комунальному підприємству з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд-УКБ" м. Києва
вул. Володимирська, 42, м. Київ, 01030

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти додаткової закупівлі робіт з реконструкції середньої школи N 106 по вул. Некрасовська, 4 в Шевченківському районі м. Києва (оголошення N 226900 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 11.06.2012 N 70/1 (672/1)), проведеної комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд-УКБ" м. Києва (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Укрцентрпостач".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 15.06.2012 N 3303-05/22708-12.

II. Дата початку здійснення моніторингу: 15.06.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом третім пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника додаткової закупівлі робіт з реконструкції середньої школи N 106 по вул. Некрасовська, 4 в Шевченківському районі м. Києва оформлено протоколом засідання комітет з конкурсних торгів Замовника від 08.06.2012 року N 1.

Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовника, процедура закупівлі в одного учасника застосована на підставі пункту 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: наявність потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

При цьому, Замовником не надано документів, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до пункту 5 частини другої статті 39 Закону, а саме підтвердження потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням, при здійсненні додаткової закупівлі робіт з реконструкції середньої школи N 106 по вул. Некрасовська, 4 в Шевченківському районі м. Києва.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення Замовника про застосування процедури закупівлі в одного учасника має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих матеріалів, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 5 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходи щодо відміни результатів процедури закупівлі, проведеної з порушенням законодавства у сфері державних закупівель.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

У зв'язку з чим, Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 частини першої статті 8 Закону та пункту 3.14 Порядку (Порядок N 155).

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали