МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 17.07.2012 р. N 3303-05/27052-12

 

Державному підприємству Національної атомної енергогенеруючої компанії "Енергоатом"
вул. Вєтрова, буд. 3, м. Київ, 01032

Копія:

Державній казначейській службі України
м. Київ, вул. Бастіонна, 6, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "модифікованого програмного забезпечення програмно-технічного комплексу системи групового та індивідуального управління ОР СУЗ (ПЗ ПТК СГІУ-М) - 2 компл." (оголошення N 223714 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.06.2012 N 68/4 (670/4)), проведеної державним підприємством Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у акціонерного товариства "Шкода ЙС" (далі - Учасник).

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 12.06.2012 N 3303-05/22041-12, лист Замовника від 20.06.2012 N 9045/10 (зареєстрований в Мінекономрозвитку 21.06.2012 за N 12/74078-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 12.06.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 05.06.2012 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Разом з тим надані Замовником документи не містять документального підтвердження інформації щодо відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Слід звернути увагу, що відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівля повинна здійснюватись з дотриманням, зокрема принципу максимальної економія та ефективність, що забезпечується шляхом проведення процедур конкурсних торгів. У зв'язку з чим, основною процедурою закупівлі є відкриті торги, що передбачено частиною першою статті 20 Закону.

При цьому частиною другою статті 39 Закону визначено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Враховуючи вищевказане, Замовник, за відсутності підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника, повинен був визначити переможця процедури закупівлі та акцептувати найбільш економічно вигідну пропозицію учасника за результатом проведення відкритих торгів.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання договору від 27.06.2012, укладеного з порушеннями законодавства у сфері державних закупівель (оголошення N 241471 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 04.07.2012 N 80 (682)).

VIII. Додаткова інформація

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

У зв'язку з чим Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних та контролюючих органів у відповідності до пункту 22 частини першої статті 8 Закону та пункту 3.14 Порядку (Порядок N 155).

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали