МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 25.07.2012 р. N 3303-05/28151-12

Державному підприємству "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Міжнародний аеропорт "Бориспіль", м. Бориспіль, Київська обл., 08307

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з прибирання будинків (прибирання внутрішніх приміщень та територій аеропорту) (оголошення N 245895 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 05.07.2012 N 80/5 (682/5)) державним підприємством "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Імпел Гріффін Груп".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 10.07.2012 N 3303-05/25914-12, лист Замовника від 19.07.2012 N 08-22-1258).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 10.07.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з прибирання будинків (прибирання внутрішніх приміщень та територій аеропорту) оформлене протоколом засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 04.07.2012 N 10-01-39.

У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) зазначено, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

За результатами виробничої наради державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (протокол від 21.06.2012 N 59-27-24) вирішено, що з метою запобігання виникненню епідемій та недопущення жахливих наслідків існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі послуг з прибирання внутрішніх приміщень та територій аеропорту, а також доручено департаменту закупівель в найкоротші терміни вжити заходів щодо закупівлі зазначених послуг.

Відповідно до припису Головного державного санітарного лікаря на повітряному транспорті Міністерства охорони здоров'я від 22.06.2012 N 08 (далі - припис) спеціалістом Державної санітарно-епідеміологічної служби ПТ МОЗ 21.06.2012 здійснено перевірку дотримання вимог санітарного законодавства терміналів "В", "Д" та "F" Замовника, за результати чого встановлені численні порушення прибирання власними силами ДП "МА "Бориспіль".

При цьому приписом, зокрема, зобов'язано Замовника до 09.07.2012 забезпечити термінове вирішення питання стосовно якісного прибирання та дотримання дезінфікуючого режиму відповідно до вимог чинного законодавства. Зазначено, що в разі невиконання припису винуваті будуть притягнуті до відповідальності згідно з діючим законодавством.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали