МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 23.01.2012 р. N 3303-04/2245-07

Державній казначейській службі України
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами) (послуг з постачання теплової енергії) (оголошення N 009538 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.01.2012 N 4 (606)), проведеної Державною казначейською службою України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника", у ПАТ "Київенерго".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 11.01.2012 N 23-08/46-543, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/3473-12 від 12.01.2012 (далі - лист-звернення).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 16.01.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Державної казначейської служби України від 29.12.2011 N 12 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону у зв'язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

При цьому в пунктах 6 та 7 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника від 29.12.2011 вказано, що ПАТ "Київенерго" займає монопольне становище на ринку централізованого постачання теплової енергії у місті Києві і відповідно є єдиним надавачем послуг постачання теплової енергії, що підтверджується витягом з сайту Антимонопольного комітету України.

Частиною другої статті 5 Закону України "Про природні монополії" передбачено, що перелік суб'єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень.

Разом з цим, пунктом 6.4 розпорядження Антимонопольного комітету України від 12.12.2006 N 537-р "Про затвердження Положення про складання та ведення переліку суб'єктів природних монополій" встановлено, що перелік суб'єктів природних монополій (далі - перелік) в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України.

Відповідно до пункту 6 переліку ПАТ "Київенерго" займає монопольне становище на ринку постачання теплової енергії у місті Києві.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами інформації та матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника, а саме у ПАТ "Київенерго" обрано за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань не здійснюється.

 

Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення

О. В. Аніпко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали