МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 23.01.2012 р. N 3303-04/2241-07

Державній казначейській службі України,
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з передавання данних і повідомлень, 3 лоти: Лот N 1 - послуги з'єднання телекомунікаційної мережі Державної казначейської служби України з телекомунікаційною мережею загального користування та надання послуг місцевого, міжміського, міжнародного телефонного зв'язку; Лот N 2 - телекомунікаційні послуги; Лот N 3 - послуги мобільного зв'язку (оголошення N 009631 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.01.2012 N 4 (606)), проведеної Державною казначейською службою України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у Лот N 1 - ПАТ "Укртелеком"; Лот N 2 - ПАТ "Укртелеком"; Лот N 3 -ПАТ "Київстар", Київська філія.

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 11.01.2012 N 23-08/45-541, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/3474-12 від 12.01.2012 (далі - лист-звернення).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 16.01.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Державної казначейської служби України від 29.12.2011 N 12 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону у зв'язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

В висновку державного підприємства "Український наукового дослідний інститут зв'язку" (далі - ДП "УНДІЗ") від 08.04.2011 N 487/11, наданого Замовником, зазначено, що відповідно до проектно-технічних рішень ВАТ "Дніпрозв'язок" N 9050 між Державним казначейством України та міською автоматичною телефонною станцією ВАТ "Укртелеком" побудовані лінії зв'язку з надання у користування Державному казначейству України 100 номерів. При цьому, зміна оператора телекомунікацій призведе до зміни номерного поля та до необхідності побудови нових каналів зв'язку, також викличе необхідність заміни контактних телефонів центрального апарату Державного казначейства України, які використовуються розпорядниками бюджетних коштів на всій території України, а це неминуче призведе до додаткових видатків і втрат раніше витрачених коштів та зашкодить нормальній роботі Державного казначейства України.

В висновку ДП "УНДІЗ" від 29.03.2011 N 406/11, наданого Замовником, зазначено, що заміна існуючих номерів телефонів ПАТ "Київстар" призведе до погіршення оперативного зв'язку, створить перешкоди у роботі, а також призведе до додаткових витрат бюджетних коштів. Крім того на сьогодні відсутня процедура перенесення номерів з номерних ресурсів, які виділені для користування ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем.", іншому оператору зв'язку.

У зв'язку з цим, ДП "УНДІЗ" підтверджує підстави застосування закупівлі в одного учасника, передбачені пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами інформації та матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника обрано за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення

О. В. Аніпко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали