МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 23.01.2012 р. N 3303-04/2234-07

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з передавання даних і повідомлень (телекомунікаційні послуги в органах Державної казначейської служби): лот 1 - корпоративна мережа Державної казначейської служби України; лот 2 - використання каналів зв'язку та електронної пошти НБУ, ЦРП НБУ; лот 3 - доступ до мережі інтернет" (оголошення N 009545 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 4 (606) від 09.01.2012), проведеної Державною казначейською службою України (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у: лот 1 - ПАТ "Укртелеком"; лот 2 - ТОВ "П-ФАЙФ"; лот - ДП НТЦ "Уарнет".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від від 11.01.2012 N 23-08/54-604, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/4203-12 від 13.01.2012 (далі - лист-звернення).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 18.01.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

У протоколі засідання комітету з конкурсних торгів Державної казначейської служби України від 29.12.2011 N 12 зазначено про прийняте Замовником рішення щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника у зв'язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

У висновку державного підприємства "Український науково-дослідний інститут зв'язку" (далі - ДП "УНДІЗ") від 08.04.2011 N 467/11 зазначено, що розширення єдиної телекомунікаційної системи головних учасників СУДФ (Міністерства фінансів України, Державного казначейства України, ГоловКРУ) здійснюється на базі телекомунікаційної мережі Державного казначейства України - сервісу MPLS/VPN від ВАТ "Укртелеком". Зміна оператора телекомунікацій призведе до необхідності побудови нових каналів зв'язку, зашкодить нормальній роботі Державного казначейства України (лот 1).

У висновку ДП "УНДІЗ" від 08.04.2011 N 466/11 зазначено, що на базі телекомунікаційного обладнання ТОВ "П-ФАЙФ" побудована та експлуатується телекомунікаційна мережа системи електронних платежів Державного казначейства України. Оператором телекомунікацій Державного казначейства є ТОВ "П-ФАЙФ", зміна якого поставить під загрозу систему електронних платежів Державного казначейства України (лот 2).

У висновку ДП "УНДІЗ" від 08.04.2011 N 465/11 зазначено, що на базі телекомунікаційного обладнання державного підприємства науково-телекомунікаційного центру "Українська академічна і дослідницька мережа" Інституту фізики конденсованих систем НАН України (ДП НТЦ "Уарнет") розгорнута та експлуатується телекомунікаційна мережа розмежованого доступу віддаленого приміщення Державного казначейства України до локальної мережі та інших спеціальних (відео спостереження, прохідна, АТС) сервісів Державного казначейства України. Зміна оператора телекомунікацій поставить під загрозу систему електронних платежів Державного казначейства України (лот 3).

У зв'язку з цим, ДП "УНДІЗ" підтверджує підстави застосування закупівлі в одного учасника, передбачені пунктом 2 частини другої статті 39 Закону (по лотам).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника обрано за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VIII. Додаткова інформація

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
та торгівлі України

О. В. Аніпко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали