МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 04.05.2012 р. N 3303-05/16827-12

 

Публічному акціонерному товариству "Харківська ТЕЦ-5"
с. Подвірки, Дергачівський р-н, Харківська обл., 62371

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти технологічного обладнання, комплектуючих та матеріалів, технічного обслуговування (робіт по заміні обмотки статора та ремонту ротора генератора ТВФ-120-2УЗ парової турбіни енергоблоку ст. N 1) (оголошення N 066897 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 06.02.2012 N 16/5 (618/5)), проведеної публічним акціонерним товариством "Харківська ТЕЦ-5" (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоконсалт".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 05.04.2012 N 3303-05/12985-12, лист Замовника від 11.04.2012 N 01-09/807 (зареєстрований в Мінекономрозвитку 13.04.2012 N 12/48226-12)).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 05.04.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету конкурсних торгів від 03.02.2012 N 2 Замовника прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

У пункті 6 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовника, вказано, що заміна виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням генератора ТВФ-120-2УЗ після проведення ремонту, в зв'язку несумісністю запропонованих іншими виконавцями технологій з необхідною технологією виготовлення ізоляційних матеріалів і ремонту основної ізоляції обмотки статора генератора характерних для машин даного типу (ТВФ-120-2УЗ, виробництва заводу "Сібелектротяжмаш", 1978 року випуску), яку пропонує ТОВ "Енергоконсалт".

При цьому, у наданих для здійснення моніторингу копіях документів відсутня інформація про те, що заміна попереднього постачальника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням, а також про необхідність уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності предмету закупівлі з наявними товарами.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 5 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.02.2012 N 105, укладеного з порушенням законодавства у сфері державних закупівель.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону передбачено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника (генерального замовника), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів Державної казначейської служби України (обслуговуючого банку) несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали