МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 07.05.2012 р. N 3303-05/16979-12

Державному підприємству "Інженерно-технічний центр Міністерства охорони здоров'я України"
бульв. Дружби Народів, 14, м. Київ, 01103


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будівельно-монтажних робіт з реконструкції і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (підготовчий період) державним підприємством "Інженерно-технічний центр МОЗ України" (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "МЕДБУД" (далі - ТОВ "МЕДБУД").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 25.04.2012 N 91, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/54947-12 від 28.04.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 28.04.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.04.2012 N 6 Замовником прийнято рішення, зокрема, про застосування процедури закупівлі в одного учасника будівельно-монтажних робіт з реконструкції і розширення Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському районі м. Києва (підготовчий період).

У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

У пункті 6 обґрунтування Замовник зазначає, що реалізація державної політики щодо проекту реконструкції і розширення Національного інституту раку спрямована на вирішення соціальної проблеми по забезпеченню належної якості медичної допомоги та її доступності хворим з усіх регіонів України, створення умов для забезпечення розвитку інституту зі збільшенням ліжкового фонду та впровадження національної стратегії в подоланні раку, сприятиме підвищенню рівня довготривалого виживання, якості життя, зменшення соціальної напруги в суспільстві.

Майновий комплекс Національного інституту раку та його інфраструктура потребують реконструкції, розширення та модернізації з оптимізацією обсягів надання кваліфікованої медичної допомоги дитячому та дорослому населенню відповідно до загальнодержавних функцій, покладених на Національний інститут раку, що реалізуються та повинні відповідати статусу національного закладу, визначеного розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2007 N 1186-р та наказу Міністерства охорони здоров'я України від 09.02.2008 N 24-о.

З метою укріплення матеріально-технічної бази Національного інституту раку, співпраці у сфері розвитку онкологічної служби між Міністерством охорони здоров'я України та Благодійними фондами "Розвиток України" та "Шляхи в майбутнє" 15.03.2012 року укладено Меморандум "Про взаєморозуміння та співпрацю між Міністерством охорони здоров'я України та Благодійними фондами "Розвиток України" та "Шляхи в майбутнє" (далі - Меморандум).

Відповідно до пункту 4 Меморандуму Міністерство охорони здоров'я України сприяє, тобто бере на себе зобов'язання забезпечити виконання робіт з підготовки будівельного майданчика, а саме прокладання та реконструкція внутрішніх та зовнішніх мереж з підведенням їх до радіологічного корпусу до 15.06.2012 року.

Для вирішення поставлених Меморандумом завдань із забезпечення виконання будівельно-монтажних робіт підготовчого періоду Замовнику необхідно до 15.06.2012 року підготувати та передати майданчик без будівель, споруд, зелених насаджень, інженерних мереж під будівництво радіологічного комплексу.

Міністерство охорони здоров'я України у листі від 30.03.2012 N 21-11/151 повідомило, що соціальними та економічними обставинами є реалізація державної політики щодо проекту реконструкції і розширення Національного інституту раку, яка спрямована на вирішення соціальної проблеми по забезпеченню належної якості медичної допомоги та її доступності хворим з усіх регіонів України, зменшення соціальної напруги у суспільстві.

Враховуючи викладене, Міністерство охорони здоров'я України не заперечує щодо застосування ДП "Інженерно-технічний центр МОЗ України" процедури закупівлі будівельно-монтажних робіт з реконструкції і розширення Національного інституту раку (підготовчий період) в одного учасника.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали