МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 04.05.2012 р. N 3303-04/16857-07

Головному управлінню охорони здоров'я Івано-Франківської облдержадміністрації
вул. Грушевського, 21, м. Івано-Франківськ, 76004


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти автомобілів спеціальних та спеціалізованих (реанімобіль - 1 од.) (оголошення N 230444 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 05.12.2011 N 145/12 (591/12)), проведеної Головним управлінням охорони здоров'я Івано-Франківської облдержадміністрації (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у закритого акціонерного товариства НВП "Практика" (далі - ЗАТ НВП "Практика").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 04.04.2012 N 568/03-9/05, зареєстрований в Мінекономрозвитку 20.04.2012 за N 08/50870-12)

II. Дата початку здійснення моніторингу: 25.04.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 02.12.2011 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі реанімобіля в одного учасника на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам;.

У листі Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні від 02.12.2011 N 1583 зазначено, що необхідність придбання обумовлена тим, що наявний реанімобіль придбаний закладом у 2005 році, потребує частих екстрених ремонтних робіт, непридатний для транспортування хворих дітей у заклади IV рівня. Також вийшло з ладу обладнання, в тому числі дихальний апарат, який експлуатується в реанімобілі, інкубатор.

Вказані у вищезгаданому листі обставини підтверджуються листом від 10.11.2011 N 0008 станції технічного обслуговування Приватної виробничо-комерційної фірми "В. С. К." відповідно до якого автомобіль має пробіг 580000 км., за період обслуговування на станції технічного обслуговування було проведено сім технічних обслуговувань, в тому числі поміняно та відремонтовано деякі вузли та агрегати. На момент написання вказаного листа автомобіль потребував капітального ремонту.

Крім того, відповідно до листа Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні від 23.11.2011 N 1345 балансовий знос автомобіля становив 100 % згідно бухгалтерських даних. Враховуючи пробіг автомобіля та його цілодобову роботу, технічний стан характеризується низькими задовільними показниками.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника проведено Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі, коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали