МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 17.05.2012 р. N 3303-05/18509-12

 

ВП "Южно-Українська АЕС"
ДП "НАЕК "Енергоатом"
м. Южноукраїнськ, Миколаївська обл., 55000

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти вентилів, кранів, клапанів та подібних виробів (комплекту обладнання для модернізації "Rertrofit" приводу ШЗВК або повної заміни ШЗВК нової конструкції - 8 компл.) (оголошення N 193238 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 31.10.2011 N 130 (576)), проведеної ВП "Южно-Українська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі - Замовник) за процедурою "двоступеневі торги".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 13.04.2012 N 3303-05/14049-12, лист Замовника від 03.05.2012 N 25/7127, зареєстрований в Мінекономрозвитку 10.05.2012 за N 12/57698-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 13.04.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно абзаців четвертого та п'ятого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі абзацу першого пункту 3.8 Порядку (Порядок N 155) в межах наявної інформації та копій документів, наданих Замовником, встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури двоступеневих торгів та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю вентилів, кранів, клапанів та подібних виробів (комплекту обладнання для модернізації "Rertrofit" приводу ШЗВК або повної заміни ШЗВК нової конструкції - 8 компл.) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.10.2011 N 343 (далі - документація конкурсних торгів).

Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів від 23.01.2012 та протоколу про розкриття пропозицій конкурсних торгів від 23.01.2012 N 39 (далі - протокол розкриття N 39) до участі на першому етапі процедури закупівлі були подані наступні попередні пропозиції конкурсних торгів:

N
п/п

Назва учасника

1

ТОВ "ГК Форт"

2

ТОВ "IN VALVES Gmbh"

3

ТОВ "ТД "Науково-технічний центр "АВС"

4

ТОВ "Бум-Ком"


Пунктом шостим "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка попередніх та остаточних пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів передбачено, що учасники повинні надати на I етапі документи, які підтверджують наявність фінансової спроможності (річна звітність за 2009, 2010 та проміжна фінансова звітність за 2011 роки), зокрема копію звіту про рух грошових коштів.

При цьому, відповідно до додатка N 1 до протоколу розкриття N 39 попередні пропозиції конкурсних торгів ТОВ "ТД "Науково-технічний центр "АВС" та ТОВ "Бум-Ком" не містять копій звітів про рух грошових коштів, що не відповідає вимогам пункту шостого "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка попередніх та остаточних пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів.

Крім того, про відсутність копій звітів про рух грошових коштів у попередніх пропозиціях конкурсних торгів ТОВ "ТД "Науково-технічний центр "АВС" та ТОВ "Бум-Ком" зазначено представником ТОВ "IN VALVES Gmbh" у пункті 6.1 "Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності)" протоколу розкриття N 39.

Разом з цим, згідно з протоколами розкриття пропозицій конкурсних торгів від 16.03.2012 N 118 та засідання комітету з конкурсних торгів від 27.03.2012 N 371 пропозиції ТОВ "ТД "Науково-технічний центр "АВС" та ТОВ "Бум-Ком" були допущені до участі у другому етапі процедури двоступеневих торгів, а пропозиція ТОВ "ТД "Науково-технічний центр "АВС" визначена Замовником, як найбільш економічно вигідною та визнана переможцем процедури закупівлі.

Відповідно до частини першої статті 34 Закону процедура двоступеневих торгів проводяться в порядку, передбаченому для процедури відкритих торгів, з урахуванням особливостей, визначених Законом. Абзацом шостим частини 2 статті 34 Закону встановлено, що на другому етапі замовник запрошує до участі учасників, попередні пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено на першому етапі та пропозиції яких виявилися прийнятними в цілому, але не менше ніж двох.

При цьому, згідно з пунктом 3 частини першої статті 29 Закону у разі якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів, замовник відхиляє таку пропозицію.

У частині четвертій та п'ятій статті 28 Закону встановлено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з Законом.

Слід звернути увагу, що відхилення пропозиції конкурсних торгів у зв'язку з їх невідповідністю документації конкурсних торгів є обов'язком, а не правом Замовника.

Враховуючі зазначені невідповідності пропозицій конкурсних торгів учасників умовам документації конкурсних торгів Замовник на підставі пункту 3 частини першої статті 29 Закону мав відхилити пропозиції конкурсних торгів учасників ТОВ "ТД "Науково-технічний центр "АВС" та ТОВ "Бум-Ком".

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, Мінекономрозвитку встановлено, що Замовником процедура закупівлі проведена з порушенням вимог частини четвертої та п'ятої статті 28, пункту 3 частини першої статті 29, абзацу шостого пункту 2 статті 34 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку вважає за необхідне відмінити процедуру закупівлі, проведену з порушенням законодавства у сфері державних закупівель.

VII. Додаткова інформація

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Відповідно до абзацу другого пункту 3.8 Порядку (Порядок N 155) Мінекономрозвитку інформує Державну казначейську службу (обслуговуючий банк), а також правоохоронні органи щодо ненадання замовником у встановлений у листі-повідомленні строк (термін) інформації та документів, що були необхідні для здійснення моніторингу закупівлі.

Одночасно інформуємо Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 статті 8 Закону.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали