МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 24.05.2012 р. N 3303-05/19344-12

  

Комунальній установі "Центр первинної медико-санітарної допомоги N 1 м. Донецька"
83030, м. Донецьк, вул. Октября, 21-а

Копія:

Державній казначейській службі України
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції об'єкта незавершеного будівництва, розташованого поряд з житловим будинком по вул. Незалежності, 12, в мікрорайоні "Донський" Будьоннівського району м. Донецька під амбулаторію N 4 КУ "Центр первинної медико-санітарної допомоги N 1 м. Донецька (оголошення N 174410 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 13.04.2012 N 45/5 (647/5)), проведеної комунальною установою "Центр первинної медико-санітарної допомоги N 1 м. Донецька" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника.

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 03.05.2012 N 3303-05/16555-12 та лист Замовника від 15.05.2012 N 418, зареєстрований в Мінекономрозвитку від 17.05.2012 за N 12/60642-12)

II. Дата початку здійснення моніторингу: 03.05.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом третім пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника оформлено протоколом засідання комітет з конкурсних торгів Замовника від 11.04.2012 року б/н.

Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовника, процедура закупівлі в одного учасника застосована на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

При цьому, Замовником не надано документів, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме підтвердження нагальної потреби у здійсненні закупівлі робіт з реконструкції об'єкта незавершеного будівництва, розташованого поряд з житловим будинком по вул. Незалежності, 12, в мікрорайоні "Донський" Будьоннівського району м. Донецька під амбулаторію N 4 КУ "Центр первинної медико-санітарної допомоги N 1 м. Донецька".

Крім того, надані документи не підтверджують наявність соціальних та економічних обставин, що унеможливили дотримання строків для проведення конкурсних торгів.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, у зв'язку з відсутністю підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходи щодо розірвання відповідного договору про закупівлю від 04.05.2012 N 04/05-мн (оголошення N 193889 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 56 (658) від 09.05.2012), укладеного з порушенням законодавства у сфері державних закупівель.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

У зв'язку з чим, Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 статті 8 Закону та пункту 3.14 Порядку (Порядок N 155).

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали