МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 24.05.2012 р. N 3304-04/19429-08

 

Департаменту охорони здоров'я Дніпропетровської міськради
просп. Карла Маркса, 75-а, м. Дніпропетровськ, 49070

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок) проведено моніторинг закупівлі за державні кошти препаратів лікарських (оголошення N 079223 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 20.02.2012 N 22 (624)), проведеної департаментом охорони здоров'я Дніпропетровської міськради (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 05.04.2012 N 3304-04/13044-08).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 05.04.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу закупівлі установлено.

Рішення про застосування процедури відкритих торгів на закупівлю препаратів лікарських оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.02.2012 N 2.

Документація конкурсних торгів на закупівлю препаратів лікарських за кодом ДК 016-97 24.42.1 (далі - документація конкурсних торгів) затверджена рішенням комітету з конкурсних торгів Замовника від 09.02.2012 (протокол засідання комітету з конкурсних торгів N ТД/1).

Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 07.03.2012 N 1 до участі у процедурі закупівлі запропоновано пропозиції конкурсних торгів наступних учасників:

N
п/п

Назва учасника

Ціна пропозиції, грн.

1

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вента. ЛТД"
(далі - ТОВ "Вента. ЛТД")

5760828,03 грн.

2

Товариство з обмеженою відповідальністю "БаДМ"
(далі - ТОВ "БаДМ")

5396266,11 грн.


Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 13.03.2012 N 1 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Вента. ЛТД" та ТОВ "БаДМ", а переможцем конкурсних торгів відповідно до пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів за критеріям оцінки "Ціна" визначено ТОВ "БаДМ", з яким укладено договір про закупівлю товарів від 22.03.2012 N 2603.

Підпунктом 3.2 пункту 3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" частини 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" (далі - підпункт 3.2 пункту 3 частини 6 розділу III) документації конкурсних торгів встановлено, що учасники у складі пропозиції конкурсних торгів подають гарантійні листи від виробників товарів, що будуть постачатися.

Пунктом 4 частини 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" (далі - пункт 4 частини 7 розділу III) документації конкурсних торгів передбачено, що у складі пропозиції конкурсних учасники подають інформацію про назву та країну виробника товарів, що будуть постачатися.

На виконання вимог пункту 4 частини 7 розділу III ТОВ "Вента. ЛТД" та ТОВ "БаДМ" у складі пропозиції конкурсних торгів надали "Довідку про виробників та країну походження" та "Інформаційну довідку щодо назви та країни виробника" відповідно.

Згідно з указаними вимогами учасниками запропоновано наступні товари, зокрема:

ТОВ "Вента. ЛТД"

N

Найменування товару

Назва виробника та країна походження

1.

Десмопресину ацетат 120 мкг (Мінірін МЕЛТ або еквівалент), сублінвальні таблетки

Ферринг (Швеція)

2.

Десмопресину ацетат 0,2 мг (Мінірін або еквівалент), сублінвальні таблетки

Ферринг (Швеція)

3.

Метформіну гідрохлорид 850 мг, допоміжні речовини: повідон (значення К = 25), гіпромелоза, магнію стеарат, титану діоксид (E 171), поліетиленгліколь 6000 (Сіофор-850 або еквівалент), таблетки, вкриті оболонкою

Менаріні (Німеччина)

4.

Циклоспорин 25 мг (Екворал або еквівалент), капсули

Айвекс (Чеська Республіка)

5.

Мофетилу мікофенолат 250 мг (Селлсепт або еквівалент), капсули

Хоффман (Швейцарія)

6.

Метоксіполіетиленгліколь-епоетин бета 50 мкг (Мирцера або еквівалент), розчин для ін'єкцій в одноразових шприц-тюбиках

Хоффман (Швейцарія)

7.

Беклометазону дипропіонат 250 мкг (Беклазон-еко легке дихання або еквівалент), аерозоль для інгаляцій

Нортон (Великобританія)

8.

Панкреатин в мікросферах з мін. активністю: 25000 ОД ліпаза, 18000 ОД амілаза, 1000 ОД протеаза (Креон 25000 або еквівалент),

Солвей (Німеччина)

9.

Піридостигмін 60 мг (Калімін-60 Н або еквівалент), таблетки

АВД (Німеччина)

10.

Цефтазидим 1000 мг (Цефтазидим або еквівалент), порошок для ін'єкцій

Авант (Україна)


ТОВ "БаДМ"

N

Найменування товару

Назва виробника та країна походження

1.

Мінірин мелт ліофил. оральн. 120 мкг N 30

Ферринг (Швеція)

2.

Мінірин табл. 0,2 мг N 30

Ферринг (Швеція)

3.

Сіофор-850 табл. 850 мг N 60

Берлін Хемі АГ (Німеччина)

4.

Екворал капс. 25 мг N 50

IVAX-CR.as (Чеська Республіка)

5.

Беклазон-Еко легю диханю аерю 250 мкг/доза 200 доз

Нортон (Великобританія)

6.

Креон 25000 капс. 300 мг N 20 банка

Солвей (Німеччина)

7.

Калімін-60 Н табл. N 100

АВД (Німеччина)

8.

Цефтазидим 1 г N 1

Авант (Україна)


Разом з цим усупереч вимозі, установленій у підпункті 3.2 пункту 3 частини 6 розділу III документації конкурсних торгів, пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Вента. ЛТД" та ТОВ "БаДМ" не містять гарантійних листів від виробників на товари, перелічені у вищенаведених таблицях.

Підпунктом 4.4 пункту 4 частини 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" (далі - підпункт 4.4 пункту 4 частини 6 розділу III) документації конкурсних торгів встановлено, що у складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен надати довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.

У складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Вента. ЛТД" надано довідку філіалу ПАТ "ПУМБ" в м. Дніпропетровськ від 28.02.2012 DNI-52/113 про відсутність у ТОВ "Вента. ЛТД" простроченої заборгованості по кредитах.

Водночас на бланку ТОВ "Вента. ЛТД" зазначено розрахунковий рахунок, який відкрито у ПАТ "ОТП Банк" у м. Київ.

При цьому ТОВ "Вента. ЛТД" не надано довідку з ПАТ "ОТП Банк" у м. Київ про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.

Пунктом 3 частини першої статті 29 Закону передбачено, що у разі якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів, замовник відхиляє таку пропозицію.

У частині четвертій та п'ятій статті 28 Закону встановлено, що замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не було відхилено згідно з Законом, та визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено.

Слід звернути увагу, що відхилення пропозиції конкурсних торгів у зв'язку з їх невідповідністю документації конкурсних торгів та відміна процедури закупівлі у зв'язку з відхиленням всіх пропозицій учасників конкурсних торгів є обов'язком, а не правом Замовника.

Враховуючи вищевказане, Замовник повинен був відхилити пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Вента. ЛТД" та ТОВ "БаДМ" на підставі пункту 3 частини першої статті 29 Закону та відмінити процедуру закупівлі відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 30 Закону.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником проведено процедуру закупівлі з порушенням частини четвертої та п'ятої статті 28, пункту 3 частини першої статті 29 та абзацу сьомого частини першої статті 30 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання угоди від 22.03.2012 N 2603, укладеної з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, та недопущення вищезазначених порушень у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

У зв'язку з чим Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності до пункту 22 статті 8 Закону.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Мінекономрозвитку

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали