МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 24.05.2012 р. N 3303-05/19352-12

 

ВП "Управління справами"
ДП "НАЕК "Енергоатом"
вул. І. Франка, 31-б, м. Київ, 01030

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будинків та будівель нежитлових (приміщення цокольного поверху по вул. Вєтрова, 3-а - 204,5 м2) (оголошення N 086710 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 20/5 (622/5) від 15.02.2012), проведеної державним підприємством "Національна акціонерна енергетична компанія "Енергоатом" (відокремлений підрозділ "Управління справами") (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінтерзв'язок" (далі - ТОВ "Укрінтерзв'язок").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення від 29.02.2012 N 3303-05/7448-12, лист Замовника від 16.03.2012 N 25/336, зареєстрований у Мінекономрозвитку 16.03.2012 за N 12/33194-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 05.03.2012

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 14.02.2012 N 8 Замовником прийнято рішення, зокрема про застосування процедури закупівлі в одного учасника будинків та будівель нежитлових (приміщення цокольного поверху по вул. Вєтрова, 3-а - 204,5 м2) на підставі пунктів 2 та 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи та потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Відповідно до пункту 6 обґрунтування у зв'язку з проблемою розміщення персоналу Замовника було укладено договір оренди цокольного поверху від 01.07.2005 N 369/07-УС з його власником, який діяв на день прийняття рішення про здійснення зазначеної закупівлі.

При цьому у приміщеннях цокольного поверху було розміщено кризовий центр Замовника, який створено та оснащено необхідними приладами супутникового зв'язку та передачі інформації відповідно до вимог наказу Державної адміністрації ядерного регулювання України від 16.01.2004 N 2 "Про затвердження Вимог до внутрішнього та зовнішнього кризових центрів АЕС" з метою організації протиаварійних робіт у випадках виникнення кризових ситуацій на АЕС.

Враховуючи зазначене та закінчення терміну дії договору оренди цокольного поверху 25.03.2012, а також інформацію ТОВ "Укрінтерзв'язок" щодо намірів з продажу цокольного поверху у 2012 році, Замовником прийнято рішення придбати його та завершити реконструкцію будинку в цілому.

Разом з тим документи, надані Замовником, не підтверджують наявність потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що при проведенні процедури закупівлі в одного учасника Замовником здійснено порушення законодавства у сфері державних закупівель, у зв'язку з тим, що не підтверджено наявність підстав щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до пункту 5 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо недопущення вищезазначених порушень у майбутньому.

VIІI. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали