МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 24.05.2012 р. N 3303-05/19428-12

 

Державному підприємству "Житомирський лікеро-горілчаний завод"
вул. 1 Травня, 38, м. Житомир, 10008

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4,5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти виробів з паперу та картону інших (етикетки - 11 найменувань) (оголошення N 251730 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 22.12.2011 N 152/12 (598/12)) державним підприємством "Житомирський лікеро-горілчаний завод" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю торгівельної компанії "Полісся-Продукт".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 24.04.2012 N 3303-04/15477-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 24.04.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника та відповідність порядку проведення процедури закупівлі вимогам законодавства у сфері державних закупівель відповідно до абзаців третього та п'ятого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника.

Абзацом шостим частини другої статті 10 Закону встановлено, що відповідальність за повноту та достовірність інформації, що публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та оприлюднюється на веб-порталі уповноваженого органу, несуть голова та секретар комітету з конкурсних торгів замовника.

Разом з тим, на веб-порталі уповноваженого органу з питань державних закупівель (www.tender.me.gov.ua) обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника не розміщене, що суперечить вимогам, передбаченим абзацом третімчастини першої статті 39 Закону.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 20.12.2011 N 1 Замовником прийнято рішення, зокрема, про застосування процедури закупівлі в одного учасника виробів з паперу та картону інших (етикетки - 11 найменувань).

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

При цьому, надані Замовником документи не підтверджують нагальної потреби у здійсненні закупівлі виробів з паперу та картону інших (етикетки - 11 найменувань) у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів тощо.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги.

Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, у разі застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника рішення про застосування такої процедури має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована з порушеннями абзацу третього частини першої статті 10 Закону та пункту 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 30.12.2011 (оголошення N 257060 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.12.2011 N 156/3 (602/3)), укладеного з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, та недопущення вищезазначених порушень у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України

У зв'язку з чим, Мінекономрозвитку інформує Замовника про подання даних матеріалів до правоохоронних органів у відповідності допункту 22 статті 8 Закону.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали