МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 30.05.2012 р. N 3303-05/20416-12

 

ПАТ "АК "Київводоканал"
вул. Лейпцизька, 1-а, м. Київ, 01015

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель за власною ініціативою

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти будівельно-монтажних робіт та закупівлі обладнання по об'єкту: "Ліквідація аварійної ситуації на підвідному Лівобережному каналізаційному колекторі Д = 3000 мм в районі насосної станції I-го підйому Бортницької станції аерації у Дарницькому районі" (III черга. Заміна механізованих решіток тонкого очищення в насосній станції 1-го підйому (будівельно-монтажні роботи та закупівля обладнання)) (оголошення N 194214 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 54/4 (656/4) від 04.05.2012), проведеної публічним акціонерним товариством "Акціонерна компанія "Київводоканал" (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Укртунельбуд".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення від 15.05.2012 N 3303-05/18148-12, лист Замовника від 22.05.2012 N 1402/30, зареєстрований у Мінекономрозвитку 24.05.2012 за N 12/64004-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 16.05.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 03.05.2012 б/н Замовником прийнято рішення, про застосування процедури закупівлі в одного учасника будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Ліквідація аварійної ситуації на підвідному Лівобережному каналізаційному колекторі Д = 3000 мм в районі насосної станції І-го підйому Бортницької станції аерації у Дарницькому районі" (III черга. Заміна механізованих решіток тонкого очищення в насосній станції 1-го підйому (будівельно-монтажні роботи та закупівля обладнання)) на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Відповідно до протоколу засідання постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 17.01.2012 N 1, 17.01.2012 о 0:30 на Лівобережному самопливному колекторі поряд з насосною станцією першого підйому Бортницька станція аерації виник провал розміром 10 на 10 м глибиною 8 м. Дану аварійну ситуацію відповідно до Класифікатора надзвичайних ситуацій (Наказ N 457), затвердженого та введеного в дію наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 N 457, віднесено до категорії "Надзвичайна ситуація техногенного характеру" регіонального рівня (код 11010 "НС унаслідок аварії на очисних спорудах стічних вод із скиданням забруднюваних речовин" (Наказ N 457) та номером ознаки 3.18 "Скид неочищених чи недостатньо очищених міських стічних вод на території населеного пункту або у водні об'єкти в обсягах понад 500 куб. м).

Вказані обставини підтверджуються листом виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 22.05.2012 N 002-1830, згідно з яким в результаті аварії робота насосної станції була призупинена, підвідні та технологічні канали забиті піском та щебенем, повністю деформовані основні несучі конструкції решіток грабельного відділення. Натомість затримка проведення повного комплексу робіт, пов'язаних з ліквідацією аварійної ситуації, що сталася на Лівобережному самопливному колекторі може призвести до скиду неочищених стоків міста в р. Дніпро і виникнення екологічної катастрофи не тільки українського, а й європейського масштабу.

З урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (в редакції наказу Даржавного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 17.06.2003 N 85), та Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 N 3038 (Закон N 3038-VI) визначення генпідрядної організації для виконання будівельно-монтажних робіт є можливим лише при наявності проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку.

Експертний звіт щодо розгляду проектної документації (позитивний) по робочому проекту "Ліквідація аварійної ситуації на підвідному Лівобережному каналізаційному колекторі Д = 3000 мм в районі насосної станції І-го підйому Бортницької станції аерації у Дарницькому районі м. Києва" N 00-0380-2012/ІЗ затверджено державним підприємством "Держбудекпертиза" 27.04.2012. У зв'язку з чим Головним управлінням комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) затверджена 27.04.2012 проектна документація (наказ N 28-ОД).

Враховуючи вищевказане, Київська міська державна адміністрація підтверджує нагальну потребу у здійсненні державних закупівель на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону (лист від 22.05.2012 N 002-1830).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора
департаменту державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали