МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 30.05.2012 р. N 3303-04/20407-08

 

Відділу освіти Синельниківської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
вул. 50 років Жовтня, 2-г, м. Синельникове, Дніпропетровська обл., 52500

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт із завершення будівництва інших (роботи по закінченню реконструкції аварійної будівлі Михайлівської СЗШ) (оголошення N 156515 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 09.04.2012 N 43 (645)) відділом освіти Синельниківської райдержадміністрації Дніпропетровської області (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у приватного підприємства "Дніпроінжбуд".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 13.04.2012 N 3303-05/14161-08).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 13.04.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 04.04.2012 N 33 Замовником прийнято рішення, зокрема про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт із завершення будівництва інших (роботи по закінченню реконструкції аварійної будівлі Михайлівської СЗШ).

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 5 частини другої статті 39 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

При цьому, надані Замовником документи не підтверджують потребу здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги.

Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, у разі застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника рішення про застосування такої процедури має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

За інформацією веб-порталу уповноваженого органу з питань державних закупівель процедура закупівлі в одного учасника робіт із завершення будівництва інших (роботи по закінченню реконструкції аварійної будівлі Михайлівської СЗШ) була відмінена Замовником відповідно до частини п'ятої статті 39 Закону (оголошення N 208840 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 23.05.2012 N 62 (664)).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 5 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

З метою запобігання виникнення правопорушень у сфері державних закупівель під час організації та проведення процедури закупівлі, рекомендуємо урахувати вищезазначені зауваження та не допускати такі порушення у майбутньому.

VIII. Додаткова інформація:

Статтею 43 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали